Volvo Car Norway
Volvo ønsket seg en digital plattform hvor Volvo og Volvo Selekt forhandlerne kunne finne markedsmateriell med en enhetlig høy standard, til både kunde og forhandler. På bakgrunn av dette, har vi designet og utviklet en webshop og informasjonskanal, samt designet og fremskaffet markedsmateriell med ny profil. Senere har vi også jobbet fram materiell til lanseringen av Volvos første elbil – Volvo XC40 Recharge.
Vi har utviklet og levert
- Markedsmateriell til lanseringen av Volvo XC40 Recharge
- Webshop for forhandlere, med informasjons- og læringssider
- Produkter til nettbutikk og informasjonssider med tekst og bilder
- Markedsmateriell, fra utvendig og innvendig profilering til trykksaker, klær og kundegaver
- Trykksaker
Vi har sammen utviklet en meget god løsning for våre forhandlere med egen webshop for kunde og forhandlermateriale.
Løsningen er fremtidsrettet og forhandlerne gir positive tilbakemeldinger. Gode samarbeidspartnere er viktig for å lykkes sammen som team.
Vi kan gi våre beste anbefalinger for samarbeidet med BRO reklame.