Forrige slide Neste slide

Mesterhus Tønsberg

Mesterhus Tønsberg har i dag om lag 100 ansatte. Deres distrikt omfatter hovedsakelig Tjøme, Nøtterøy, Tønsberg, Re og Stokke.

BRO fungerer som Mesterhus’ markedsavdeling, og gjør – i samarbeid med kunden – de fleste beslutninger innen markedsføring. I tillegg til dette har vi ansvar for å drifte Mesterhus’ sosiale kanaler. Vi er daglig på «visning»!

“Vi veileder Mesterhus Tønsberg i alle avgjørelser rundt markedsføring. Mesterhus er en kunde som krever at vi setter oss godt inn i prosjektene og hvem som er sluttbruker. Det er gjennom denne kunnskapen at vi kan optimalisere budsjettet og finne riktig balanse mellom trykte og digitale medier. ”

Anette Leithe
Markedsfører

Steinerskolen

BRO har utarbeidet en digital markedsstrategi i samarbeid med Slottsfjellet videregående Steinerskole. BRO har i perioder fungert som mentor i de sosiale kanalene, og laget kampanjer og rekrutteringsfilm til Facebook og Instagram. Vi har i tillegg holdt foredrag om sosiale medier for elevene på skolen.